Subject: Ed: IARO eksperthinnangust
From: Natalja Šubina <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 12:52:03 +0300

Tere

Palun registreerida DELTAs ja panna mulle teadmiseks.

Lugupidamisega

Natalja Šubina

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 10. aprill 2025 16:31
Adressaat: Natalja Šubina <[email-masked]>
Teema: Re: IARO eksperthinnangust

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Loomulikult võib IARO eksperthinnangu Terviseamet edastada Tartu Ülikoolile. 
Annan teile kaasa selle hinnangu eestikeelse tõlke. Lisade tõlked edastaksin 
teile järgmisel nädalal kui sobib. Nende tõlkimine on veel pooleli.

Samuti annan teile kaasa Kliimaministeeriumile saadetud  ettepanekud uuele 
Tuuleparkide keskkonnamõju hindamise juhendit puudutavale infraheli 
peatükile. Olen seda veidi parandanud esialgselt saadetud ettepanekuga 
võrreldes. Arvan, et materjal annab omamoodi hüppelaua mõistmaks miks on 
täna võimalikest tuuleenergiaga kaasaskäivatest tõsistest probleemidest 
mööda vaadatud.

Lugupidamisega

kert lapimaa

MTÜ Kodanike Teadusalagatus Eesti

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 53 0004 53

On Thu, 10 Apr 2025 at 12:56, Natalja Šubina <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Lugupetud Kert Lapimaa

Sotsiaalministeerium koostöös Tartu Ülikooliga korraldas projekti, mille 
eesmärgiks on teaduskirjanduse põhjal analüüsida tuuleparkide mõju inimeste 
tervisele.

Kas oleksite nõus, et selle projekti raames MTÜ Looduse ja Inimeste Eest 
tellitud IARO eksperthinnang koos selle lisadega A ja B edastab Terviseamet 
Tartu Ülikoolile tutvumiseks ja hinnangu andmiseks?

Lugupidamisega

Natalja Šubina

nõunik

keskkonnatervise osakond

+372 794 3702

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.